Priser

Der er en 2% stigning i skole og SFO pr. påbegyndt år med start i august.
Børnehuset følger varslingerne for de kommunale institutioner.

Vuggestue

Kr. 4.393 *

Skole (0.- 6. klasse)

Kr. 1.100

SFO

Kr. 800

Børnehave

Kr. 2.197 + 450 for mad *

Skole (overbygning)

Kr. 1.500

Fripladstilskud

Alle privatskoler får hvert år tildelt en mindre sum penge fra staten til uddeling til forældre, der har behov for tilskud til skolepenge og SFO.

For at komme i betragtning skal man aflevere et ansøgnings­skema, som vil blive lagt ud på Viggo i august måned.

Det udfyldte ansøgningsskema returneres til skolen senest i starten af september.

Når fripladstilskuddene er blevet fordelt, vil man blive kontaktet af skolen via Viggo - både de tildelte og de ikke tildelte hjem. Et evt. tildelte beløb vil blive modregnet i skolepengene/SFO-betalingen for perioden 1. februar til 30. juni.

Tilskudsmuligheden afhænger, som hovedregel, af husstandsindkomst og antal børn under 18 år. Der er begrænsede midler, men vi opfordrer alle, der ønsker at gøre brug af muligheden, om at søge.

Thy Privatskole yder 50% søskenderabat til det billigste skoletilbud til 2. barn. Det 3. barn er gratis i skolen.
Vi yder ligeledes 50 % søskenderabat i SFO til 2. barn og 3. barn er gratis i SFO.
Der gives ikke rabat på tværs af vuggestue/børnehave og skoledelen. Dvs. har man et barn i børnehaven og et barn i 0. klasse, så ydes der ikke rabat, før barnet i børnehaven også starter i skoledelen.

Takster (pr. 1/1 2024 u/moderation)

* Hvis en eller begge forældre er på barsel, kan kommunens anvisninger følges.

Priserne er pr. måned. Juli måned er kun betalingsfri for skole og SFO.

Fra kommunen ydes 50% søskenderabat til det billigste pasningstilbud i børnehuset eller i anden privat- eller kommunal pasningsordning.