Formalia

På denne side kan du dykke dybere ned i vores organisation og læse om:

Evalueringsform

Forældrekredsen for Thy Privatskole har enstemmigt vedtaget, at Thy Privatskole benytter selvevaluering som tilsynsform. Selvevalueringen foretages på baggrund af Ministeriets godkendte model, der er udarbejdet af Danske Private Skoler.

Selvevaluering

Det overordnede formål er at vurdere, om skolens samlede undervisningstilbud i en helhedsvurdering står mål med, hvad der almindeligvis kræves i folkeskolen.

Derudover evaluerer vi, om skolen efter sit formål forbereder eleverne til at leve i et samfund som det danske med frihed og folkestyre samt udvikler og styrker elevernes kendskab til og respekt for grundlæggende friheds- og menneskerettigheder, herunder ligestilling mellem kønnene.

Desuden fordrer selvevalueringen til forsat udvikling med læring for øje. Selvevalueringen på Thy Privatskole fungerer samtidig som tilsynsform.

Evaluering af den pædagogiske læreplan

Læs vores seneste evaluering af vores arbejde med den pædagogiske læreplan i vuggestuen og børnehaven - udgivet april 2023.

Læseplaner for skolen

Her finder du vores læseplaner for alle fag. Nogle fag følger Undervisningsministeriets fællesmål og andre har vi tilpasset og formuleret.

Vedtægter

Vedtægter for Thy Privatskole

Ferieplan

Ferier og lukkedage

Den Styrkede pædagogiske læreplan i børnehuset

Den styrkede pædagogiske læreplan er et fælles pædagogisk værdigrundlag for alle dagtilbud - her kan du læse, hvordan den er implementeret hos os.

Tilsynsrapport

PULS tilsyn (Pædagogisk Udviklings -og læreplanssamtale) er den kommunale lovpligtige kontrol af dagtilbuddene.

Praktikstedsbeskrivelse

Praktikbeskrivelse 2. og 3. praktikperiode, dagtilbudspædagogik.

jf. Bekendtgørelse nr. 211 af 06/03/2014 om uddannelse til professionsbachelor som pædagog.

Gældende fra 1. august 2014

UNDERVISNINGSMILJØVURDERING

OVERGANGSFREKVENS

Oplysninger om overgangsfrekvensen til anden uddannelse kan findes på følgende link til Undervisningsministeriet